Friday, August 5, 2011

bff <3<3

seorang yang manje + periang 
dia paling rapat dengan aku
dimana ade aku mesti ade dia
kami paling rapat di antare lain 
orang ketiga penting dalam hidop aku 


myra sepet !!
kenal dia mase sekolah petang 
tapi tak rapat , kenal2 macam tw jew
dia seorang yang manje + perahsia
susah sangat nak dengar pasal peribadi dia
terlalu perahsia
mase pom 2 mula rapat dengan dia
sampai sekarang 
HAHA...iloveyou !

nyna..kawan yang faham keadaan aku 
selalu bagi aku nasihat mase aku susah 
dalam kelas duduk dengan dia
suke buad aku palak
sayang kow bulad 


fiezah tp kiteowg panggil dia PAK MED 
dah terbiase lahh ..
dia nie otak gila2 sikit 
suke buad lawak 
kalau masok raja lawak comfirm menang
kalau tak ade dia sunyi rasenye
dia nie tak kedekot kalau 
kowg tak dew duit jumpe dia 
comfirm dia bagi pinjam 
tu yang buad aku bertambah sayng kt dia
HAHAH...jangan mara yew med !:P
syg kow krook !


name mastura tapi panggil wawa 
dia tak suke orang panggil dia mas 
dia kate geli nie la orang kate tak sedar diri...
HAHA...dia nei jenis selamba 
cepad mesra . tapi kalau orang buad taik dengan dia
habis la ... dia jenis tak memilih kawan ...
wawa aku sayang kow ..

pieja ., seorang yang sporting 
dia nei pandai bergaye .
dia baik . .kiteowg gapat mase pom 1
tapi sekarang kurang sikit
tapi dia tetap bff aku 
aku sayang kow nget !



aku sayang kowg semua....kowg selalu buad aku gelak ..kowg ade time aku susah dan senang 
kowg kawan bek aku dunia dan akhirat....the best friend !!!!!!! jangan tinggal kan aku sowg2 tau..
aku bosan tanpe kowg la...kowg yang ceriakn hari2 hidop ak...

Terima Kasih Kerana Sudi Melawat :)

No comments:

Post a Comment