Friday, September 30, 2011

tibe-tibe air mate aku mengalir ... kenape ko tak bagitau aku .. dulu ko pernah cakap .. "kalau apa tejadi dekat ko , aku adalah orang pertame .. tapi kenape sekarang , aku orang yang terakhir tahu .. aku tahu aku banyak sakit kan hati aku .. maaf kan aku .. ak tak bermaksud nak sakit kan ati kow .. aku keliru .. aku tak tahu sama ada keputusan yang aku buat selame nie betol atau tak ...sory , sakitkn ati kow.. hmm , ada lagi tak cap yang aku bagi tw .. kow cakap dulu dengan aku .. kow akan pandang cap tw .. bile kow rindu aku .. aku gelak je.. then , kow cakap kow akan pandang cap tw setiap ari sebab setiap ari kow rindu aku .. kow janji kow tak kan tinggalkan aku .. aku pon same .. tapi keadaan berbeza ... aku buat keputusan tinggalkn kow .. dan pegi kat icam .. sory .. aidil ! selame nie aku buat kow benci aku .. tw sebab aku tak nak jumpe kow kt sekolah .. cukup la .. pertame kali aku date dengan kow .. aku tahu kow ikhlas sayang aku .. aku harap ko cepat sembuh ... doakan kejayaan aku ..<3 aku janji akan buat yang tebaik .. imissyou ..!

Terima Kasih Kerana Sudi Melawat :)

No comments:

Post a Comment